مهندسین منظـر گستـر

نشانی کارخانه: آزادراه تهران_ساوه ، کیلومتر20

تولید کننده انواع درب و پنجره Upvc

آدرس کارخانه :

آزادراه تهران_ساوه​​ ، کیلومتر20

دفتر مرکزی :

پروفیل فریم کشویی تک ریل 1401 |قیمت پروفیل تک ریل منظرگستر

همه چیز در مورد پروفیل فریم کشویی تک ریل

همه چیز در مورد پروفیل فریم کشویی تک ریل

 

آيا پروفیل های فریم کشویی تک ریل را می شناسید؟  با خصوصیات و مزایای استفاده آن در تولید پنجره ها آشنا هستید؟

پروفیل ها نقش مهمی در عملکرد مطلوب پنجره های دوجداره دارند. اگر پنجره های دوجداره را از نزدیک دیده باشید، متوجه وجود پروفیل های مختلف در ساختار آن شده اید.

پروفیل های فریم کشویی تک ریل در تولید پنجره دوجداره کشویی تک ریل استفاده می شوند. شرکت منظر گستر جهت آماده سازی با کیفیت ترین پنجره های دوجداره یو پی وی سی، از مقاوم ترین پروفیل های روز دنیا استفاده می کند.

منظور از پروفیل فریم کشویی تک ریل چیست؟

منظور از پروفیل فریم کشویی تک ریل چیست؟

 

پروفیل فریم کشویی تک ریل به جهت ایجاد پوشش روی فریم های کشویی استفاده می شوند. این پروفیل ها باعث می شوند فریم دارای پوشش مناسبی شود و برای عبور ریل آماده شود. پروفیل فریم کشویی در مدل های تک و جهت ریل تولید شده اند. در ادامه به مقایسه این دو نوع پروفیل می پردازیم.

خصوصیات پروفیل فریم کشویی تک ریل

خصوصیات پروفیل فریم کشویی تک ریل

این پروفیل با سطح مقطع 10.8 سانتی متر می تواند در آب بندی دقیق پنجره های دوجداره نقش بسزایی داشته باشد. معمولا پروفیل فریم کشویی تک ریل به صورت عمده توسط شرکت های تولید کننده در و پنجره دوجداره خریداری می شود.

بکار بردن پروفیل های فریم کشویی در آماده سازی پنجره های مقاوم باعث شده افراد زیادی احساس بهتری در استفاده از این مدل پنجره های دوجداره داشته باشند.

لنگه ی درب پنجره های دوجداره و فریم آن  با هم فاصله دارند. این فاصله با پروفیل های کشویی پر می شود. به همین دلیل هم پنجره های دوجداره تک ریل آب بندی با کیفیت تری دارند.

فرق پروفیل تک ریل با جفت ریل

فرق پروفیل تک ریل با جفت ریل

پروفیل تک ریل با جفت ریل چه فرقی با هم دارند؟ کدام یک بهتر است؟ پروفیل فریم کشویی تک ریل با مدل جفت ریل تفاوت های زیادی دارند.

داشتن ریل تکی

داشتن ریل تکی

 

ریل های موجود در فریم این دو مدل پنجره با هم فرق دارد. در واقع مدل های تک ریل با یک ریل به تنهایی کار می کنند.

قرار گرفتن بازشو پنجره در وسط

قرار گرفتن بازشو پنجره در وسط

لنگه بازشو پنجره های دارای پروفیل فریم کشویی تک ریل قابلیت قرار گیری در وسط عرض پنجره دارد. در صورتی که مدل جفت ریل چنین قابلیتی را ندارد.

فقط یک لنگه بازشو دارد

فقط یک لنگه بازشو دارد

پروفیل فریم کشویی تک ریل باعث می شود یک لنگه بازشو فقط در پنجره دوجداره وجود داشته باشد. اما در مدل های جفت ریل، قرارگیری دو لنگه بازشو در پنجره امکان پذیر است.

سطح مقطع با عرض بزرگتر

سطح مقطع پنجره های دوجداره تک ریل عرض بزرگتری نسبت به مدل های جفت ریل دارد. اگر عریض بودن سطح مقطع برای شما مهم است، می توانید پنجره دوجداره تک ریل سفارش دهید.

مزایای پنجره با پروفیل فریم کشویی تک ریل

مزایای پنجره با پروفیل فریم کشویی تک ریل

چرا فریم های کشویی تک ریل مفید هستند؟ این مدل از پروفیل ها چه مزیتی دارند؟ چه چیزی باعث شده این پروفیل ها محبوبیت زیادی پیدا کنند؟

اگر می خواهید با مزایای پروفیل های فریم کشویی آشنا شوید، بهتر است حتما این بخش از مقاله را با دقت بالا مطالعه کنید.

آب بندی قوی پنجره

آب-بندی-قوی-پنجره

پنجره دوجداره اگر به طور کامل آب بندی نشده باشد، کارایی زیادی ندارد. پروفیل فریم کشویی تک ریل به دلیل پر کردن فضای بین لنگه پنجره و فریم توانسته اند آب بندی بسیار قوی در پنجره دوجداره ایجاد کنند. همین مزیت مهم باعث می شود پنجره دوجداره شما رطوبت، انرژی و سروصدا را به بیرون منتقل نکند.

امکان قرار گیری انواع یراق آلات روی پروفیل

امکان قرار گیری انواع یراق آلات روی پروفیل

 

در پنجره های دوجداره، یراق آلات مختلف روی پروفیل نصب می شوند. پروفیل فریم کشویی تک ریل بهترین محیط برای نصب انواع یراق آلات پنجره دوجداره محسوب می شوند. همین مورد یک ویژگی بسیار مهم محسوب می شود چون بسیاری از پروفیل های پنجره امکان نصب یراق آلات را به افراد نمی دهند.

سازگاری با نصب توری پنجره

سازگاری با نصب توری پنجره

بسیاری از پنجره های تک یا دوجداره امکان نصب راحت توری را ندارند. طراحی پنجره ها بهتر است به نحوی باشد که امکان نصب آسان توری وجود داشته باشد. خوشبختانه آن دسته از پنجره دوجداره که دارای پروفیل فریم کشویی تک ریل هستند، امکان استفاده از توری را برای خانواده ها راحت کرده اند. پس اگر می خواهید حتما توری روی پنجره خود نصب کنید، پنجره دارای پروفیل تک ریل را انتخاب کنید.

کتیبه کشویی

اجرا کردن کتیبه در پنجره های دوجداره جفت ریل کار سختی به نظر می رسد. اما پنجره های دارای پروفیل فریم کشویی تک ریل، در فریم کتیبه اجرا می شوند. یعنی دیگر دردسری برای این کار وجود نخواهد داشت.

ضد زنگ

پروفیل فریم کشویی تک ریل خاصیت مقاومت در برابر رطوبت دارند. یعنی بر خلاف پروفیل های دیگر، در برابر رطوبت دچار زنگ زدگی نمی شود. پس دیگر نگران  زنگ زدن پروفیل های پنچره دوجداره خود نباشید. چون در مدل های فریم کشویی تک ریل زنگ زدگی ایجاد نمی شود.

بدون نیاز به رنگ کاری

پروفیل فریم کشویی تک ریل به دلیل ضد زنگ بودن، نیاز به رنگ کاری ندارد. یعنی احتیاجی به هزینه کردن برای رنگ کردن پروفیل نیست. پس به راحتی می توانید از این پروفیل ها در طراحی و ساخت در و پنجره های دوجداره استفاده کنید. یعنی از نظر اقتصادی هم برای شما به صرفه است.

سطح صاف

پروفیل فریم کشویی تک ریل سطح صاف و عاری از هر گونه برجستگی دارند. یک دست و صاف بودن پروفیل ها باعث شده تا بتوان در ساخت پنجره های دوجداره از آن ها استفاده کرد. در صورتی که پروفیل ها سطح صیقلی نداشته باشند، باید حتما نسبت به صاف کردن آن اقدام کرد. اگر می خواهید بدون دردسر از پروفیل های مرغوب و صاف برای تولید پنجره دوجداره استفاده کنید، مدل های فریم کشویی تک ریل را انتخاب کنید.

شرکت منظر گستر با سابقه طولانی در زمینه طراحی و تولید پنجره دو جداره و یو پی وی سی می تواند در خرید بهترین مدل پروفیل های فریم کشویی تک ریل به شما کمک کند. این شرکت پروژه های متعددی از بازسازی، نصب و تعمیر پنجره های یو پی وی سی را در کارنامه کاری خود دارد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *